Re: Stale lacze Warszawa Srodmiescie

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_waw.pdi.net)
Data: Fri 01 Mar 2002 - 03:02:46 MET

On Thu, 28 Feb 2002 14:31:49 +0000 (UTC), Jakub ZAK <jzak_at_sgh.waw.pl>
wrote:

>Czy ktos wie jakie sa opcje stalego dostepu do internetu w
>Warszawie Srodmiescie (konkretnie Jana Pawla II, naprzeciwko
>Ilmet Tower, osiedle Za Zelazna Brama). ACN co pol roku mowi ze
>za pol roku a SDI tez odpada bo TP nie moze nawet poprowadzic mi
>zwyklego kabla i mecze sie z radiolinia.

Fajnie, na Panskiej masz centrale, przy rondzie ONZ siedzibe TPI...
Ja chce kalasznikowa i wiadetrko amunicji!!! I skrzynke granatow -
przejde sie do tepsy i w koncu bedzie jasne dlaczego czlowiek o rzut
beretem od centrali telefonu na drucie miec nie moze...

--
Darek