Re: TPSA a polski internet.

Autor: Filip Ozimek (wytnij-filip_at_zamoyski.edu.pl)
Data: Thu 28 Feb 2002 - 22:29:41 MET

"Marcin Bójko" <bojko_at_agora.pl> wrote:
> No kurde. Może by Szwedów spytać jak oni to robią... Bo Amerykanie to taki
> sobie pomysł - oni mają szybkie łącza ze Stanami za friko...

        Ale pewnie Szwedzi będą chcieli za to troszkę zielonych, co oczywiście
jakoś się na nas odbije.
      Moja uwaga: dziwne, ale większość święcie wierzy, że
należy im się bezpłatny dostęp za nic...

--
* Filip Ozimek * filip(at)zamoyski.edu.pl * kiedys 2:480/33.56 *
Made with 100% recycled materials. No electrons were destroyed to write