zrzucanie danych do sieci ??? Help

Autor: Yeene (moj.adres.w.stopce_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 28 Feb 2002 - 22:30:36 MET

Witam!
Czy ktoś pamięta adres na stronkę która oferuje darmowy serwer w sieci. Taki
dysk o pojemności "jakiejśtam" Czytałam o tym kiedyś w gazecie, ale nie
pamiętam adresu. Tzn. można sobie zrzucić w sieci na "ten dysk" dane a
potem mieć do nich dostęp z dowolnego komputera. Nie chodzi oczywiście tu o
strony www.
Dzięki. Jeżeli wogóle udało mi się opisać o co mi chodzi i ktoś to
zrozumiał.!

--
@  yeene_at_poczta.onet.pl  @