Re: gdzie faktura za domene?

Autor: Andrzej Bursztynski (____at_pse.pl)
Data: Wed 27 Feb 2002 - 21:14:46 MET

mkl wrote:
> NASK nie przeyslal mi faktury za kolejny rok utrzymania domeny *.pl
> (zakladalem ja dokladnie rok temu). Jaka jest procedura? Czy nie powinienem
> jej dostac automatycznie?

Sprawdź szybko czy ją masz - nam NASK łaskawca skasował domenę (domena
utrzymywana od 1993 roku bez opłat bo wtedy ta sama firma zobowiązała się
do bezpłatnego utrzymania domeny w cenie usług dostępu do Internetu).

I w dodatku odmawia przyznania się do błędu i każe na nowo wypełniać
papiery z wnioskiem o rejestrację - tyle było niedawno dobrego o tym że NASK
jednak po reformie taki cacy i super już jest z domenami. -(

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-