Re: Calkowity koszt lacza 2Mbit

Autor: paul (pawel_chmielewski_at_interia.pl)
Data: Mon 25 Feb 2002 - 16:22:36 MET

wszystko.

> To wszystko, ilosc adresow IP negocjujesz z tpsa.

hmmm.... chyba sie kolega pomylil... strona 5 wniosku o
lacze polpak-t
"Abonenci występujący o przydział adresów IP wypełniają
dodatkowe formularze zalecane przez RIPE NCC (ripe-141.txt,
ripe-142.txt)"
tpsa nie ma nic wspolnego z iloscia przyznanych numerow ip,
zajmuje sie tym organizacja ripe (reseaux IP europeens),
www.ripe.net a tu formularz ripe-141:
http://www.ripe.net/ripe/docs/iprequestform.html
numery ip przyznawane sa bezplatnie.
a co do calkowitych kosztow lacza polpak-t nalezy doliczyc
cene routera, bo tpsa zestawia lacze z protokolem v-35.
najtanszy router, jaki znalazlem to terayon highlink za 2200
pln netto.
pozdrawiam
pawel