Re: jeszcze raz tpsa...

Autor: Maciek (stelar_at_priv.onet.pl)
Data: Mon 25 Feb 2002 - 01:50:01 MET

Nie przesadzaj. Kobieta na pewno ma mln debili co to ja pytaja o totalne
bzdury i ma juz dosyc odpowiadania na glupie maile, ale to jej praca,
wiec siedzi i czasem sie przejezyczy, jak kazdy czlowiek.. no a debile
dalej zamiast wziasc sie do roboty i nie marnowac czasu siedza przed
tymi swoimi komputerami i mysla... a gdyby babcia miala wasy w czerwcu??
Doszly mnie ploty... czy te ploty to prawda??? heheh

Pozdrawiam.