Re: Lacza miedzynarodowe?

Autor: Mark (tenchi_at_klub.chip.pl)
Data: Fri 22 Feb 2002 - 22:01:54 MET

"AL_BUNDY" <albundy1_at_kki.net.pl> napisał(a) w wiadomości
> hmm , skad Ci az 900Mbps wyszlo ?
> Na stronie Telli jest o wiele mniej :)
>
> From To
> Capacity
> Stockholm Sweden Warsaw Poland 45Mbit/s
> Hamburg Germany Warsaw Poland 155Mbit/s
Na stronie Telii dane są mocno nieaktualne. Z tego co wiem to te firmy
oprócz tepsy mają łącza do Telii:
Netia, Supermedia, Crowley, Futuro, Aster City, ZigZag, Agora, Nask, Atcom.
Z tego by wychodziło że dla tpnetu pozostało by łącze 20 Mbit/s przy
założeniu że każdy z w/w operatorów miałby łącze 20 Mbit/s.

--
Mark
tenchi_at_poczta.fm