Re: Jak sie ma SDI do kablowki w Olsztynie?

Autor: Dwach (dwach_at_infinity.net.pl)
Data: Thu 21 Feb 2002 - 23:16:08 MET

TPSA w Olsztynie jest taka jak wszedzie...
Dostep do Internetu przez kablowke jest OKej jak na dzien dzisiajeszy...
przy podlaczeniu wiekszej ilosci ludzi bedzie lepiej bo zwiekszy sie
przepustowosc lacza...
Poza tym jest wiele uslug dodanych ktorych nie ma w SDI

www.vectranet.pl
www.vectra.pl

Pozdrawiam

D.

Użytkownik "Tomasz2D" <tomasz2d_at_beztego.wp.pl> napisał w wiadomości
> Poszukuje informacji jak wypada dostep do Internetu przez Telewizje
Kablowa