Calkowity koszt lacza 2Mbit

Autor: Jurek (alfa444_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 20 Feb 2002 - 23:46:50 MET

Witam szanownych...
Mam zamiar w swojej firmie zalozyc lacze
Polpak-T ale nie wiem jakie sa calkowite koszty
tego lacza.
W cenniku jest podany abonament ale nie wiem czy to wszystko.
Czy dostaje od Polpaku IP i czy to jest w abonamencie ?
I czy nie bede jeszcze musial placic za dzierzawe kanalu cyfrowego czy jak
to tam sie nazywa.
Sytuacje mam taka ze do wezla Polpak mam jakies 15 km ale niedaleko mnie
jest centrala polaczona z Polpakiem, tak przynajmniej mysle bo oferuje SDI.
Gdzie moge sie tego dowiedziec ?
W TPSA kazali mi zlozyc wniosek a reszty nikt nie wie.
Bede wdzieczny za informacje.

Jur