Re: Dwie taryfy

Autor: obi (obi_at_usun-to.skrzynka.pl)
Data: Mon 18 Feb 2002 - 15:30:30 MET

Marcin Bójko napisał/a:

> Wydaje mi się że to o to chodzi. Zauważ, że cena taka jak za 2 Mbit,
> ale 2Mbit masz tylko wieczorem. Znaczy sieci osiedlowych nie
> traktujemy po ludzku...
> Czy są inne abonamenty, w szczególności czy jest jakiś poniżej owych
> 780 zł?

Najnizsza pozycja w ich cenniku to lacze 256/32. Nie slyszalem zeby
ktos mial od nich mniejsze. Zastanawia mnie jescze czy inni isp
zaczeli robic jakies ograniczenia dla ask, oraz jaki wplyw na decyzje
futuro mialy obecne trudnosci z uzyskaniem dzierzawki od tepsy? Tak
sie jakos dziwnie zlozylo ze zmienili warunki w czasie gdy nagle
zostalismy z bardzo niewielkim polem manewru przy wyborze isp.

Pozdrawiam
obi
obi_at_skrzynka.pl