Re: awaria lacza do TELEGLOBE Frankfurt ???

Autor: Jarek Hirny (jeronimo_at_kki.net.pl)
Data: Sun 17 Feb 2002 - 16:14:16 MET

I stało się tak, że AL_BUNDY napisał(a):

> Czy ludzie z Polpaku sa naprawde slepi ? Przeciez to lacze od tygodnia
> nie chodzi !

Ale o co chodzi? Może i nie działa łącze do Teleglobe, ale jakoś nie
zauważyłem jakiejś różnicy w wydajności SDI. A, żeby nie było -- od jakichś
czterech-pięciu miesięcy jest to wydajność wcale niezła, i często
wysycająca mi łącze, bez pośrednictwa żadnych proxy.

--
Jarek Hirny * http://agnus.eu.org * fidonet:2:480/96.666 * icq:92898666