Dwie taryfy

Autor: obi (obi_at_usun-to.skrzynka.pl)
Data: Fri 15 Feb 2002 - 11:11:18 MET

Witam
Wprawdzie na stronach pro futuro jeszcze nic o tym niema ale przyszlo
ladne pisemko o wprowadzeniu dwoch taryf (dziennej i nocnej) dla osk
i firm udostepniajacych lacze dalej. Od dwoch dni to dziala na razie,
zobaczymy jak bardzo bedzie doskwierac takie rozwiazanie (na dzien
dobry trzeba bylo 2mbit wziasc coby to miala rece i nogi jakies:(
Zastanawia mnie czy to nowy trend wsrod isp czy tez eksperyment pro
futuro? Dla nie zorientowanych - cytaty z pisemka:

"Usługa dostepu do internetu pod nazwa Futuro Colonia przeznaczona
jest dla sieci osiedlowych oraz lokalnych operatorow internetowych
(ISP) swiadczacych uslugi lub udostepniajacych nasze lacze osobom
trzecim[...]

godziny uzytkowania:
Taryfa I - od poniedzialku do piatku w godzinach od 0700 do 1900
Taryfa II - od poniedzialku do piatku w godzinach od 1900 do 0700
oraz w sobotu niedziele i swieta

oplaty:
[...]
Futuro Spido Colonia : Taryfa I (EIR=CIR)256kbit/s; Taryfa II
(EIR=CIR) 2048kbit/s Abonament :1970zl netto.

warunki:
1. klient z segmentu lokalny operator isp lub siec osiedlowa moze
korzystac _jedynie_ z tego typu uslugi.[...]"

Co o tym sadzicie? W sumie nie bylo by to takie zle rozwiazanie (dla
osk) gdyby ta dzienna taryfa byla troche szybsza. No i z cena powinni
chyba troche zjechac na dol.

Pozdrawiam
obi
obi_at_skrzynka.pl

PS. Zastanawia mnie jeszcze jedno, czy nie jest to przypadkiem proba
poprawienia przepustowosci sieci? Osobiscie nie chcialo by mi sie
uskuteczniac takich dziwnych kombinacji, prosciej bylo by przeciez
zazadac wiecej za lacza dla osk i mniejszych operatorow...