radiowy internet - wady

Autor: slomi (slomi_at_wp.pl)
Data: Thu 14 Feb 2002 - 18:08:11 MET

Witam
Widzialem ostatnio ulotke z reklama radiowego dostepu do internetu na
terenie mojego miasta (Zamosc). Nie mialbym co do niego zadnych watpliwosci
gdyby nie...cena. Jest naprawde imponujaca, np. za 1.5 mbps (slownie jeden i
pol mega bita na sekunde :)) nalezy zaplacic 300 PLN za aktywacje (firma
pokrywa wszystkie koszty: kart radiowych etc) oraz ok. 50 PLN abonamentu
miesiecznego.
Zaczalem sie zastanawiac czy to prawda.
Moglibyscie mi powiedziec wiecej o zasadu dzialania netu radiowego? I czy
dziala on tylko w jedna strone? Bo jesli do drugiej strony bedzie potrzebne
normalne podlaczenie do netu przez 020... to dziekuje serdecznie za taki net
;). Zaczalem sie zastanawiac czy im sie to wogole oplaca - udostepniac
predkosc lacza T1 za tak niska cene, czy zwroci to im koszty, ktore poniesli
budujac nadajnik radiowy etc
pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedzi/porady

--
[Piotrek " slomi " Słomian]
[ www.sacrifice.of.pl ]