Re: lacza miedzynarodowe TP s.a.

Autor: Mateusz\(Amkacz\) (amkacz_at_interia.pl.nospam)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 17:38:28 MET

> Rate ustala jakie ma byc pasmo do Ciebie, a nie lacznie z tym ile Ty
> wysylasz, przynajmniej tak mi wyszlo jak sie kiedys bawilem qw.

ja to co pisalem opieralem na quake 3, ktory ma troche zmodyfikowany kod
sieciowy. O qw malo wiem :)

> Chodzi Ci o takiego normalnego pinga czy tego ktory jest pokazywany w
> grze? Bo to nie to samo a dyskusja dotyczy tego pierwszego...

ping w grze jest powiekszany o wartosc jaka potrzebuje serwer dedykowany na
przetworzenie informacji o ruchach i czynnosciach gracza. Dlatego jezeli
ping (taki jaki otrzymujemy sprawdzajac pakietami icmp) jest mniejszy to gra
sie lepiej...