domeny sdi... spis?

Autor: jic (marcinmoczyrog_at_wp.pl)
Data: Sun 10 Feb 2002 - 20:12:39 MET

czy wie ktos, gdzie moge znalezc jakis spis przyporzadkowujacy domeny sdi
odpowiednim miastom/dzielnicom? szczegolnie interesuje mnie "moje"
Piaseczno... mam domene aad16.warszawa.sdi.tpnet.pl i domyslam sie, ze
wszystkie piaseczynskie sdi beda mialy podobna postac :) chodzi wiec mi tu o
sam zakres przedrostkow, jakie sa przyporzadkowane Piasecznu... domyslam
sie, ze taka informacja jest gdzies dostepna, poniewaz komus na jednej z
grup dyskusyjnych udalo sie zidentyfikowac mojego znajomego po domenie.
pytanie tylko gdzie takie wiadomosci znalezc...