lacza miedzynarodowe TP s.a.

Autor: Michał Milik (michal_milik_at_wp.pl)
Data: Sat 09 Feb 2002 - 19:36:40 MET

Z tego co wiem to aktualnie Tpsa korzysta z backbonu Telii, wczesniej bylo
to Teleglobe. Slyszalem ze maja byc ogloszone jeszcze dwa przetargi, moze
ktos tez cos slyszal? Mam lacze 4mbit bezposrednio z TPsa i bardzo
interesuja mnie jka najnizsze pingi. Moze jest jakas strona TPsa skad
moglbym pingowac lub robic tracerouty tak jak w przypadku
www.ipartners.pl/traceroute?

Dlaczego najnizszy ping to pierwszego routera Telii to 25ms i nigdy nie jets
mniejszy? czym to jest spowodowane? W ipartners ping to pierwszefo routera
na Ebone (Berlin) to 9ms.