Re: Kody państw

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 04 Feb 2002 - 22:41:19 MET

Użytkownik "Adam Kułagowski" <fidor_at_hoga.pl> napisał w wiadomości news:slrna5rfi8.58p.fidor_at_fidor.komorow.home...

> Nie do konca - informacja o plonku jest przydatna - po pierwsze informuje
> przedpisce o przedobrzeniu. Po drugie zaoszczedza mu odpisywania (co
> najwyzej na priva)
> Inna rzecza jest dla mnie ten plonk byl niesluszny ale to DGCC

No ale plonkuje się za coś konretnego.
Ktoś chciał pomóc, ściągnął kilka linijek tekstu z sieci (nawet dla
modemowaca to nie jest dużo).
Wchodzi nagle ktoś, kto napisał kilka linijek w życiu na grupę
i plonkami sieje ... Paranoja.

Rozumiem - ktoś robi kilka razy (umyślnie) takie coś, to nie chce
go się czytać.

--
Dominik Siedlak (bachus)
mailto:bachus_at_irc.pl