Re: Problemy z FTP

Autor: Konrad Rzadzinski (k.rzadzinski_at_amba.matrix.pl)
Data: Fri 01 Feb 2002 - 00:16:43 MET

On Tue, 29 Jan 2002 19:05:11 +0000 (UTC), Ravcik <ravcik_at_go2.pl> wrote:
: Mam problem z ftp-am !!

No popatrz.

: Za cholere nie moge sie połączyć z nimi

Z NIMI się nie możesz połączyć? Cóż, niejeden próbował...

: ping nie działa, tracert tesh sie gubi przy docelowym adresie ip.

Bo może obcięli?

: Rozmawiałem z tymi adminami, oni logowali sie na to konto z innych kopow i
: było okay, ale ja nie umiem za chiny !!!

Misiu mój kolorowy.
We wróżki to my się bawić możemy.
Ale nie podałeś, ani skąd się łączysz (z XNNTP...?), ani - co nawet bardziej
ważne - _dokąd_.

: Wiadomo coś morze o jakiś pracach ze strony tpsa ???

Morze i wiadomo. Na północy Polski.

: Wiem że routing w polsce jest troche porypany

Z tym to na polip. Ale odradzam :>

: przedtem te ftp-ki działały !!!!

Teraz pewnie też działają.

--
Konrad
'W życiu nie liczą się tylko ciało i muskuły - ważny jest jeszcze fryz.' -