Internet przez SDI w Dolnym Śląsku

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Fri 01 Feb 2002 - 00:17:35 MET

Witam

Od jakiegoś czasu w dzień na każdym serverze mam ogromne pingi w okolicach
500-1000ms :-(
Wszystko chodzi strasznie wolno, z polski wszystko ściąga się w takim samym
tempie i z podobnymi pingami
w czasie grania (które jest niemożliwe przy obecnym stanie sieci) na
serverach z USA.
W sumie to mam to SDI i nie moge z niego korzystać :-(
Znajomi z województwa Dolno Śląskiego mają to samo. Strasznie wilkie pingi i
praktycznie zastój internetu w dzień :-(
Czy ktoś wie co może być przyczyną takiego stanu rzeczy ?
Słyszałem że łącze Wałbrzych-Wrocaław jest kompletnie zapchane.
Może planuje się jego rozbudowe ???

--
Pozdrawiam
PhoeniX    GG:830328