Re: Routing jak to podzielic

Autor: Piotr Nowak (linux_at_netart.com.pl)
Data: Tue 29 Jan 2002 - 14:59:18 MET

Przegladajac stare posty na grupie chcialem tylko zauwazyc ze ustawienie
takich samych metryk nie spowoduje rownomiernego obciazenia na laczach od
strony TPNET - gdyz przy ustawionym fastswitchingu na ich routerach
polaczenia z jednym i tym samym numerem IP sa realizowane zawsze po jednym
laczu! (wybor nastepuje przy routowaniu pierwszego pakietu). Moze sie wiec
zdarzyc ze jedno lacze bedzie obciazone na 80% a inne na 30%.....

PeTeR

NetArt - http://www.serwery.pl

Użytkownik adam / konta.pl <adam_at_konta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9uekou$ku$1_at_news.tpi.pl...