Re: problem natury prawnej

Autor: kfilk (gry_at_multiplayer.pl)
Data: Thu 24 Jan 2002 - 12:43:58 MET

> Napisz oswiadczenie ze nie bedziesz naruszal itd itp. Powinno przejsc w
> NASK-u

Hmmmm....... oczywiscie, ze przejdzie, bo NASK bedzie mial moje oficjalne
oswiadczenie i reszta go juz nie obchodzi. Ale ja ta domene wykupuje na
firme. W przypadku nieswiadomego [lub raczej swiadomego bo oswiadczylem ze
zapoznalem sie z wpisami mimo iz wcale tego nie zrobilem] zlamania
zastrzezen. Zainteresowany moze domagac sie swoich praw w sadzie........?

kfilk