Re: chyba DNSy sie wyp*.*

Autor: Borys Pogoreło (boryspo_at_nospam.leszno.edu.pl)
Data: Sun 20 Jan 2002 - 17:56:25 MET

Dnia Fri, 18 Jan 2002 08:24:56 +0000 (UTC), "Olek"
<olotestSPAMFE_at_poczta.onet.pl> popełnił co następuje:

>Mieszkam we Wroclawiu i na stronie wroclawskiej tepsy
>dowiedzialem sie jaki dns tepsa ma w moim manie.
>Nie czytam dla sportu wszystkich witryn tepsy ale
>chyba kazdy przy odrobinie wysilku znajdzie potrzebne
>mu informacje.

Niestety niektóre lokalne ich witryny to jest dosłownie porażka..
Spójrzcie tylko na naszą lokalną www.leszno.tpsa.pl i spróbujcie
znaleźć tam jakiekolwiek informacje. Już nawet te ich buttony w Javie
przestały działać. Poprzez wyszukiwanie `w ciemno' udało mi się
znaleźć jedynie dns.poznan.tpsa.pl.

--
[ Borys Pogoreło | UIN: 78554936 | boryspo#leszno.edu.pl ]
[   We are but packets in the Internet of life... (UF)   ]