Re: Jaki provider ?

Autor: Dominik cigalski (dominiks_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 19 Jan 2002 - 23:42:47 MET

Użytkownik "Jakub K. Boguslaw" <madej_at_acn.pl> napisał w wiadomoœci

> Smiga przez telie, ebona i nie tylko.

No wlasnie, poprawka, teraz zauwazylem ze przez Telie
tez smiga, jakos na poczatku chyba tak nie bylo, moze
ostatnio cos zmienili.

Do nasa.gov np. idzie przez ebone, tak samo do microsoft.com
a do yahoo.com i altavisty przez telie.
telie.

Dominik