problem natury prawnej

Autor: kfilk (gry_at_multiplayer.pl)
Data: Sat 19 Jan 2002 - 13:23:58 MET

Chcialbym zarejestrowac domene com.pl zwiazana z grami, pod ktora
prowadzilbym serwis o grach oczywiscie..... . Wyslalem formularz i fax do
NASKu - zgodnie z procedura, a tu mi przychodzi odpowiedz ze nazwa domeny
jest zastrzezona. Tzn, nie znam sie na tym, ale chodzi o to ze mam w
urzedzie patentowym przejzec wpisy na temat tej nazwy i uswiadczyc ze nie
bede ich naruszal czy cos takiego........ . Urzad patentowy jest w Warszawie
niestety. Moje pytanie jest nastepujace. Jak bez zbednych kosztow przejzec
te wpisy, nie zatrudniajac rzecznika patentowego i nie jadac do Warszawy.
Czy to wogole mozliwe. Probowalem cos szukac na ich stronie www.uprp.pl, ale
niestety malo sie znam na tych sprawach i nic z tego nie rozumiem......... .
Bardzo prosze o pomoc.... .

Krzysztof "kfilk" Wilk
/Gł. Koordynator GameOver/
www.gry.multiplayer.pl | www.sic.ne.pl