Re: Jaki provider ?

Autor: Krzysztof Drewicz (hunter_at_dragon.devel.raszyn.pl)
Data: Fri 18 Jan 2002 - 22:43:00 MET

In article <a29g94$rod$1_at_news.tpi.pl>, FILO wrote:

> Witam!
>
> Mieszkam w Warszawie i mam pewien problem. Mianowicie do tej pory uważałem
> (i spotykałem się też z takimi opiniami) że TPSA jest najdroższym dostawc?

Może o najniższym wskaźniku jakość/cena ?

> upstream rzędu 64 kilobity należy płacić kilkaset złotych. Np. Aster City
> oferuje upstream 128 kbit/s w pakiecie TwojaFirma za około 560 zł
> miesięcznie, podczas gdy SDI w tepsie ma upstream 115kbit/s za 160 zł
> miesięcznie.

Nie mówiąc już o tym że w cenie SDI masz już swój własny stały IP.

> Co tu robić ? Czy s? jakie? inne wyj?cia w Warszawie. Przypominam że bardzo
> zależy mi na upstreamie i na niskiej cenie. Proszę o poradę.

Jeśli jesteś pewien że serwer się nie rozrośnie i nie będzie wymagał
kilku ip (np ssl dla kilku domen) oraz przepustowość 115kbps jest
wystarczająca to chyba SDI jest najlepszym wyjściem. (Porównywalne łącze
w np Netii kosztuje coś około ceny ACN).
Tylko że ma dwie dość duże wady:
-rozbudowa wiąże się ze zrezygowaniem z sdi i przejściem na coś innego,
nie można po prostu wykupić większej przepustowości.
-revDNS. ;))

hunter

--
Krzysztof Drewicz