Re: Problemy z Sunsite?

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_icm.edu.pl)
Data: Thu 17 Jan 2002 - 08:51:36 MET

Łukasz 'ptashek' Szmit <ptashek_at_scg.gliwice.pl> wrote:
: od kilku dni komunikacja z sunsite.icm.edu.pl graniczy z cudem.
: Transfery spadły poniżej 1kB/s (z SDI, wcześniej 10-11kB/s!), ftp co rusz
: zrywa połączenie.
: Na p.i.komunikaty nie znalazłem nic poza informacją o naprawie macierzy, ale
: to już jakiś czas temu.
: Czy Wy również zauważyliście tego typu problemy?
: Sunsite używam między innymi jak źródła dla apt w debianie...

Trudno mi coś powiedzieć albo potwierdzić, ale może to być problem z
przeciążeniem routera. W związku z podłączeniem nowego dysku poprawiła nam się
znacznie kompletność archiwów i to mogło jeszcze zapchać dodatkowo łącze. Ale
to tylko gdybanie, nie znam danych nt. łącza.

R.

--
Avec mes souvenirs/J'ai allumé le feu
Mes chagrins, mes plaisirs/Je n'ai plus besoin d'eux!