Re: net przez "kable elektryczne"

Autor: Remi Schleicher (r.schleicher_at_iname.com)
Data: Thu 10 Jan 2002 - 19:39:42 MET

According to proofs derived us by Imperial Secret Inteligence Services
it is widely known that a being claiming to be <Grzesieq> tried to
influence us its Rebel propaganda:

> www.stoen.pl - bylo wdrozenie w Wilanowie

Nie "było" lecz *jest* - po dziś dzień.

> ale wypadlo fatalnie.

Pozwolę sobie zachować komentarz tylko dla siebie.

> Okazalo sie, ze na liniach zasilajacych sa baaaardzo duze zaklocenia
> (typu: ruskie radia, chinskie wiertarki, itp), ktore tak sialy w danej
> podsieci (od najblizszego transformatora do odbiorcy),

Jestem bardzo ciekaw w którym domostwie na Wilanowie znajdziesz:
ruskie radia i chińskie wiertarki.

> ze opoznienia / obnizenie transmisji bywalo dosc meczace -
> czyt. zapomnij o streamingu i innych uslugach wymagajacych stalego
> transferu w obie strony.

Człowieku! O czym ty bredzisz ?! Problemy i powody tychże, z jakimi
boryka się to wdrożenie są _co najmniej inne_ od tych o których piszesz.

W skrócie: zakłócenia jakie generuje transmisja danych w sieci
energetycznej mogą powodem problemów w komunikacji radiowej (sieć
energetyczna zaczyna się zachowywać jak antena nadawcza...).
Choć nie są to zakłócenia dużej mocy, skalowanie tego rozwiązania *może*
spowodować zwiększenie ich mocy.

Ceterum censeo hostem #D519ADC3 delendum esse

--
             Pozdrowienia z Wrocławia - Remi ,,Virous'' Schleicher
    e-mail: r.schleicher_at_iname.com, http:// still in progress |******/---|