Re: nimda, code red

Autor: Mariusz Wołek (mariuszw_at_lexmedia.com.pl)
Data: Wed 09 Jan 2002 - 18:57:29 MET

Użytkownik "Bart Ogryczak" <B.Ogryczak_at_addr.in.reply-to.invalid> napisał w
wiadomości news:slrna3opa1.9u5.B.Ogryczak_at_puter.bart.w-wa.pl...
> On śro, 09 sty 2002 at 12:49 GMT, citizen Przemek Jaroszewski testified:

> No to co. Niech sobie lata. Wykosi naiwniaków używających IIS.

A poza tym te regexpy sa calkiem zabawne. Jak ktos wlasnych logow nie czyta
ani nie sledzi "co tam panie w wirusach slychac" ( a o code-red i nimdzie to
akurat sporo bylo w mediach) to nawet wyslanie mu maila nie pomoze. Nie
przeczyta go. A jak nawet przeczyta to nie zrozumie. Bo przeciez on ma
najlepszy system najlepszej firmy. A ze bedzie latalo - zabronic im nie
mozna!

Zaslav

P.S. BTW zastanawia mnie dlaczego tak duzo requestow nimd/code redow dostaje
z firm zajmujacych sie "profesjonalnym instalowaniem sieci i serwerow WWW".
Chron nas Panie Boze przed takimi "specjalystami"!