Re: Whois dla .tv

Autor: Pablo (beer_at_silesianet.pl)
Data: Wed 09 Jan 2002 - 15:25:06 MET

> Zarejestruj jakas domene i zaraz potem sprawdz dostepnosc domeny w WHOIS
np
> Internic, a potem sproboj ja zarejestrowac u innego rejestratora. Tylko
> WHOIS domeny .info jest zawsze aktualny i tutaj mozesz w 90% polegac na
> sprawdzeniu domeny.

no jasne ze od razu po zarejestrowaniu com'a nie jest jeszcze w bazie whois
ale przy obecnym stanie rzeczy , kiedy wszystkie ciekawsze domeny sa
zarejestrowane prawdopodobienstwo ze akurat ktos przed toba ja wykupi jest
ok 0,5% (z wlasnego doswiadczenia - na 200 zarejestrowanych domen byl 1 taki
przypadek). A jak bede sprawdzal w dns'ie to nie zrobie skryptu pokazujacego
wlasciciela domeny jezeli juz jest zarejestrowana.

--
Pozdrawiam
Paweł Figura