Odp: Praktyki LubMAN

Autor: behap_at_pertus.com.pl
Data: Tue 08 Jan 2002 - 13:00:09 MET

Użytkownik Wojciech Padlina <wp_at_unia.3lo.lublin.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a1aj6p$hm4$1_at_news.lublin.pl...
> Witam.
>
> Jestem klientem firmy LubMAN UMCS, jednego z najstarszych lubelskich ISP
> od dłuższego czasu. Do niedawna usługi tej firmy (niegdyś "sponsorowanej"

9 akademikow (amor-ikar) + te na zana + prywatne(chyba 2)
ale policzmy tylko te 9, w kazdym po 30 osob podlaczonych, za duzo?
czyli 9x30x45zl czyli ~12.5 tys zl, a jak myslisz ile zysku generuja
wszystkie lubelskie ask? na pewno mniej, jedna to ok 60 osob ktore placa
1.5 tys zl za lacze....
mysle ze juz wszystko jasne...

pozdrawiam, arek