Re: ograniczenia na SDI od nowego roku?

Autor: Bart Ogryczak (B.Ogryczak_at_addr.in.reply-to.invalid)
Data: Mon 07 Jan 2002 - 02:57:42 MET

On nie, 06 sty 2002 at 04:28 GMT, citizen Jacek Popławski testified:
> Mam to samo, tyle złego mówili o SDI, a awarie się zdarzają naprawdę rzadko.
> Przynajmniej w porównaniu z tym, co widzę w innych sieciach.

Najwyraźniej wreszcie nauczyli się konfigurować routery ;->

> I dlatego kupiłeś SDI? :-)

Wniosek wypełniełem rok wcześniej. Mieli zainstalować na wakację :-/

bart

--
"(...) you cannot preserve freedom by eliminating it." (c)Perry Metzger
  bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/