Domeny .com, .info - jakie dane podac przy rejestracji ?

Autor: Wojciech Skrzypinski (skrzyp_at_hot.pl)
Data: Sun 06 Jan 2002 - 15:02:33 MET

Witajcie,

....nigdy nie rejestrowalem domen jak w temacie. Wiem, ze
wypelniajac formularz zgloszeniowy jestem proszony o podanie dosc
dokladnych danych osobowych, takich jak adres itp. W przeciwienstwie do
domeny .pl rejestrowanej w NASKu na osobe prywatna, dane te beda
zwracane prez WHOISa, prawda ?
Tak wiec - czy jestem zobowiazany do podawania dokladnego adresu ?
Jesli tego nie zrobie - jakie sa konsekwencje ? Brak mozliwosci
udowodnienia, ze domena nalezy do mnie ? W koncu place swoja karta,
podaje swoj e-mail i nr telefonu... Czym jeszcze grozi podanie niepelnych
badz falszywych danych ?

Pozdrawiam i prosze o odpowiedz,
Wojtek