Re: Jak dorabia sobie Hoga

Autor: Łukasz 'ptashek' Szmit (ptashek_at_scg.gliwice.pl)
Data: Fri 04 Jan 2002 - 21:36:06 MET

Andy wrote:

> Użytkownik "Andrzej 'Kaszpir' Kaźmirowski" <kaszpir_at_kaszpir.waw.pl> napisał
> w wiadomości news:a0o9tj$hs3$1_at_news.tpi.pl...

> Rzeczywiscie nie halo ... chodzi o Hoge a nie o dialer ... :)

Pewna pani, z którą zdecydowałem się pokorespondować w odniesieniu do tej
"ciekawostki" stwierdziła - streszczając bardzo szybko - "przecież jest
filtr rodzinny".

Jasne, że jest... ale może powinien być włączony domyślnie a nie na odwrót?
Takie moje zdanie. Zresztą, owa przedstawicielka Hoga.pl zakrywała się
realiami rynku itp. itd. - żenada szczerze mówiąc.

BTW: znalezienie odnośnika do filtra rodzinnego zajęło mi jakieś 2 minuty a
do nowicjuszy sieciowych nie należę od paru ładnych lat.

--
Ptashek
Na newsy piszący wyłącznie prywatnie