Re: Trance-Formation of America: Clinton Coke Lines (excerpt #6)

Autor: Leszek A. Szczepanowski (twinsen_at_amsnet.pl)
Data: Sat 29 Dec 2001 - 06:40:58 MET

On Sat, 29 Dec 2001, Adam Kułagowski wrote:

>Wada wynika chyba z tego ze jak jest crosspost na wiecej
>niz jedna moderowan grupe i jeden z moderatorow ten post
>zatwierdzi, to laduje on nainnych grupach wiedzy
>tamtejszych moderatorow. Wiec nie jest to blad moderatora
>polipa tylko raczej inna (lub osoby ktora ja
>konfigurowala)

A to juz chyba zalezy od skryptu i jego zalozen.
Np. modarc wywala crossposty wiec co jest do
wielu grup i prra, laduje tylko na prra.
Chociaz... Kiedys pamietam byl z tym problem,
bo inews nie chcial przyjmowac wielu grup,
potem bodajze Czesiu to poprawil, a obecnie
to musialbym sprawdzic, ale nie chce robic
smietnika na prra i pl.test jednoczesnie. Moze
ktos wie exactly?

>Jesli plete bzdury niech mnie ktos poprawi.

j.w. :)

--
lexiu