Re: Monopol NASK

Autor: Piotrek Kapczuk (Piotr.Kapczuk_at_delete-me.hoop.pl)
Data: Fri 28 Dec 2001 - 14:35:54 MET

Hej

Użytkownik "Tomasz Śląski" <tslaski_at_skonet.pl> napisał w wiadomości

> NASK ?
>
> Nie wiem, czy nie mają tego zagwarantowane w umowie z IANA na
> przykład...

Szczerze wątpię. Z tego co się orientuję (
http://www.icann.org/icp/icp-1.htm ) , to można się zgłosić do IANA i starać
o wspólne zarządzanie domeną, lub tez zmianę administratora domeny. Liczę
tutaj na wypowiedź ludzi, którzy się w tym orientują. Może pracowników
polskich ISP ?

> BTW, skończyłeś juz zabawe z SIMPLE ;-) ?

Od dłuższego czasu mam już lepsze zabawki. Oracle, AIX itp, ale Simple
jeszcze się trzyma np w kadrach :-)

--
Pozdrawiam
Piotrek Kapczuk