Re: internet w kablowce

Autor: porlock (porlock_at_priv.onet.pl)
Data: Thu 27 Dec 2001 - 12:12:46 MET

In article <a0db3s$fll$1_at_news.tpi.pl>, <tharan_at_android.prv.pl> wrote:
> Witam. Chcialbym polaczyc 2 komputery do jednego lacza w kablowce. Musze
> jakims urzadzeniem ten internet rozdzielic. Wiem, ze moge postawic linuxa z
> maskarada, ale to odpada z roznych wzgledow. Od tepsy dostaje modem i wpinam
> go do komputera albo przez USB albo do karty sieciowej. Czy ktos moze mam
> cos takiego zrobione???

Zalezy jaki model modemu, sprawdz w instrukcji byc moze istnieje mozliwosc
jednoczesnego podlaczenia 2 komputerow zarowno przez usb jak i karte
sieciowa. ( Motorolla SB4100 podobno posiada taka mozliwosc).
Musisz miec przydzielone przez operatora dwa routowalne adres IP.

--
|e-mail:porlock_at_friko6.onet.pl|www:http://aah.mud.pl|