Autor: Mariusz Krukowski (kruk_at_ipartners.pl)
Data: Thu 20 Dec 2001 - 14:22:42 MET
Zdenek wrote:
> Conajmniej od godzin porannych naszego czasu trwa awaria łącze Ebone.
>
> Odczytany przez katarynkę (+48 22) 4588888[-2-1] komunikat mówił najpierw,
> że awaria zostanie naprawiona do 12:30, potem do 14:00, teraz słyszę:
> 18:00. Najśmieszniejsze (?) w tym wszystkim jest to, że nie ma na tę
> okoliczność żadnego backupu, więc cała "zagranica" jest po prostu
> odcięta.
Jeszcze w kwestii wyjaśnienia podawanych czasów "usunięcia" awarii:
Niestety, awaria nastąpiła u dostawcy łącza i takie czasy były nam przez
niego oficjalnie podawane. A my nie mieliśmy wyboru - coś trzeba było
przekazać naszym klientom.
Ze swej strony mogliśmy jedynie zrobić wszystko, by jak najszybciej
reaktywować backup.
> Po co nam BGP i inne takie...
Nie mieszajmy w to BGP. Nie ma ze sprawą nic wspólnego.
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 17:09:24 MET DST