Re: IPartners daje ciala

Autor: Łukasz (lukie_at_pc012.kozia-wolka.ppp.tpsa.com)
Data: Thu 20 Dec 2001 - 12:12:06 MET

Mariusz Krukowski <kruk_at_ipartners.pl> writes:

> Nie wiem na ile to pocieszające, ale non stop jesteśmy na miejscu
> i organizujemy drogę obejściową.

Widzisz... problem w tym, że Wasz marketing kazał mi wierzyć, że ta
droga obejściowa funkcjonuje już conajmniej od listopada. Źródło:

http://www.ipartners.pl/newsletter/newsletter47_techniczna.html

> Co do sarkazmów, to nawet nie mam siły ich komentować.

... a ja się mu jakoś nie dziwię. Nie, kiedy coś, co ma istnieć, jest
naprędce i w dalece niesatysfakcjonującym zakresie organizowane.
Łącze pracowało bardzo niestabilnie od około 22:30 czyli 25h po
wystąpieniu awarii .Potem były długie przerwy, podczas których
co najmniej Wasz AS6714 był znów niewidoczny ze świata (konkretniej,
z AS1). W chwili, kiedy piszę te słowa, 35h po awarii, wciąż nie
mam wyjścia przez Wasz szkielet do www.google.com:

 1 217.153.105.93 (217.153.105.93) 3 ms 3 ms 3 ms
 2 taro4-atm2-0-10.ipartners.pl (217.153.3.45) 12 ms 11 ms 11 ms
 3 taro1-f0-0-220.ipartners.pl (217.153.3.1) 12 ms 12 ms 12 ms
 4 * * *

... ani innych ważnych serwisów, co jest o tyle kuriozalne, że do
jeszcze innych (AS1, rmf-fm.presscom.net), już tak.

Pogdybaj teraz, co mogłaby sądzić o Was na podstawie powyższego osoba,
która miałaby do Was zestawione łącze testowe i w ciągu najbliższego
tygodnia miała podjąć decyzję, czy chce od Was kupić podstawową,
kosztującą 4000zł usługę z gwarantowanym czasem reakcji 24h, czy może
usługę za 8000zł z czasem reakcji 4h.

Ja wiem, że całe to zdarzenie na terenie Niemiec to ani Wasza wina,
ani Wasza zła wola. Wiem że firma powinna dobrze na papierkach
reklamowych wyglądać. Tyle że to, co się stało, podważyło moje
zaufanie do Was jako providera. Takiego, którego wybiera się po to,
żeby za odpowiednią cenę mieć gwarancję odpowiedniej klasy usług.
Mapka, na której narysowane były dwa niezależne wyjścia w świat
zdawała się to zaufanie uzasadniać. A teraz zaczynam się zastanawiać,
co jeszcze na tej mapce jest bzdurą. Choć ma to już doprawdy
niewielkie znaczenie dla decyzji, którą przyjdzie mi podjąć.

--
(-) Łukasz Grochal                                  lukie_at_rotfl.eu.org