Re: Jak szybkie jest SDI?

Autor: Cugi (cugixxx_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 18 Dec 2001 - 10:22:51 MET

Użytkownik gawda <gawda2000_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9vhp3c$dah$1_at_news.tpi.pl...
> U mnie w Radomiu max. transfer to ok. 11-12KB. A żeby było taniej, to
> proponuję założyć SDI dla dwóch osób. 70zł za 115Kb - dla mnie super, a do
> tego sieć lokalna + możliwość kombinowania z netem.

Tak, sdi... aaa to czarne na moim biurku... pamietam... kiedys chodzilo z
ikra, ale z dnia na dzien sie sypie coraz bardziej, i to nie tylko u mnie.
Tzn transfer ok 10kb max, prawie sie nie zmienil, tylko ze grac sie juz nie
da na tym, nawet w nocy juz padaczke zalicza to lacze, tzn lagi.
Wiem ze w innych regionach Polski SDI chodzi tak jak powinno, ping ok 70, no
niestety TPSA ze Slaska robi Syberie , bo ja mam wszedzie w dzien od 200
wzwyz, i koledzy z miasta tez, a jeszcze pol roku temu to bylo cacy.
Ja juz nie wiem co mam robic.
Obdzwonilem lokalnie i Warszawe tez.
Tam nikt nic nie wie i o niczym nie ma pojecia.
Oczywiscie nie mialem na mysli calego woj Slaskiego, bo we Wrocku jest juz
cool , tylko bardziej na poludnie, byle wojewodztwo walbrzyskie i dalej,
podpiete z tego co wiem 33Mb/s laczem.
To w sumie dobre urzadzenie o ile tpsa podlaczy do sieci ktora nie jest
przeciazona, u nas jest cos nie tak tepsa robi jakies "modernizacje" i ...
po kazdej jest coraz gorzej.
Szybkosc - w win98 rekord 14KB/s ( w czerwcu) , ale w dobrych warunkach
10KB/s jest.ale co mi z tego wystarcza mi 3 czy 2 tylko niech ten ping mi
kur*** nie skacze, ja chce pograc!
Stabilnosc polaczenia (pingu) - normalnie 50-90, u nas (woj Walbrzyskie)
50-500, normalnie jak w zegarze wahadlo.
 Pozdr Maciej ze Swidnicy.