Re: Nie zebym ja byl jakis wybredny ale...

Autor: Hoody ([wytnij.ten.antyspamer)
Data: Fri 14 Dec 2001 - 00:35:29 MET

Przemysław F. <przemo_at_no-spam.irc.pl> wrote in message

> Użytkownik "Kerin" <kerin_at_despi.net> napisał w wiadomości
> <bla bla bla >

> TPSA.
> Ja mam polpak T podpiety do szkieletu w krakowie place ponad 7 razy tyle
co
> ty :) a nei narzekam :)
> Powiedz mi czy kupujac auto za 3000 zl oczekujesz osiagow mercedesa klasy
> ????
> Pozatem pamietaj ze caly czas uslga sdi jest rozbudowywana )( routery
> brzegowe , ilosc kart , przepustowosc do wezlow )
>
> Pomysl i nie pisz glupot pozatem w kazdej chwili mozes zrezygnowac :))
> [...]

Rozumiem, ze uzytkownik grupy Kerin piszac "Kto mi zalatwi lacze za mniej
niz 200zl/miech?" popelnil maksymalny idiotyzm!
Ale gdy czytam "pozatem w kazdej chwili mozes zrezygnowac", to mimo
nastepujacych po cytowanym tekscie usmieszkow, chetnie bym potraktowal
piszacego ww. slowa tym, co mi sie wlasnie w kieszeni otwiera!
Przemku - proponuje, zebys zrezygnowal z tak zalosnej retoryki na rzecz
czegos bardziej tworczego, albo sprobowal najpierw popracowac przez SDI
z jakims serwerem w trybie online w Stanach (najlepiej na Zachodzie) i nie
zostac
po krotkim czasie wyrzucony...

Pozdrawiam Ciebie i innych agentow kochanej Tepsy!
Hoody