Wy sobie gadu gadu a TopNet pada

Autor: Interek (interek_at_onet.pl)
Data: Thu 13 Dec 2001 - 16:50:31 MET

Mam pytanie do grupy. W dniu wczorajszym otrzymalem wypowiedzenie od swojego
dostawcy TopNet, jak sie okazalo inni uzytkownicy tez otrzymali takowe
wypowiedzenia. Jestem bombardowany telefonicznie od innych ISP i kazdy
twierdzi, ze otrzymal polecenie od Topnetu na przejecie mnie jako
uzytkownika "pod swoje skrzydla". Co sie dzieje, czyzby TopNet-Netia
sprzedawal bazy klientow ?????. Moze w innych miastach jest podobna
sytuacja, czy ktos mial takie przypadki?
Interek