Re: Nie zebym ja byl jakis wybredny ale...

Autor: tomek_at_waw.pdi.net
Data: Wed 12 Dec 2001 - 13:17:26 MET

Kerin <kerin_at_despi.net> wrote:

> Jakosc uslug TPSA przekracza juz granice moralne. Paranoja. A jest to
> monopol. Kto mi zalatwi lacze za mniej niz 200zl/miech?

Paszport :-) A PZPR/SLD znowu grzebie przy Urzedzie Regulacji
Telekomunikacji wiec nie licz na poprawe - biorac pod uwage mase krytyczna
kretynow ktorzy podejmuja w TPSA decyzje to jedyna szansa zeby ta dziadowska
firma funkcjonowala jako tako to monopol - a ze czesc z tych kretynow to
zapewne ludziki z ukladu to sam wiesz... :-(

> pozdrowienia,
> Kerin

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski