Re: Neostrada i ataki

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_hoga.pl)
Data: Mon 10 Dec 2001 - 21:22:35 MET

Roman Trylski, napisał(a):

> Tez mnie to dziwi. Znakomita wiekszosc aktualnych uzytkownikow SDI i
> przyszlych uzytkownikow Neostrady narzeka na brak stalego IP. Tyle ze
> znakomita wiekszosc :) z nich tego IP nie potrzebuje, i w zupelnosci
> wystarczylby wlasnie taki DynDNS, ktory dziala bardzo sprawnie, i do ktorego
> nie mam zastrzezen.

Tylko ze potrzebny jest jeden DNS w przypadku posiadania domeny (nie
poddomeny dyndns.org)

Dynamiczny IP tez jest uciazliwy gdy cos padnie i chcesz sie dobic do
serwera.

O jakiejkolwiek identyfikacji na wiecie zapomnij.

Pozdrawiam
PS - technik na centrali wmawial mi ze wraz z DHCP moze zmienic sie
gateway. Jakos nie chce mi sie w to wierzyc ... (mowa wciaz o nestradzie)

--
     Adam Kułagowski        UIN: 23321744          fidor_at_pf.pl
It's 11:00 p.m., do you know what your cats are shredding?