Re: Jak szybkie jest SDI?

Autor: Łukasz 'ptashek' Szmit (ptashek_at_scg.gliwice.pl)
Data: Thu 06 Dec 2001 - 13:19:10 MET

Max wrote:

> witam,
> nie chodzi mi o teorię lecz o praktykę,
> zastanawiam się nad zamówieniem SDI
> i chciałem was zapytać jak szybko ściąga się pliki (rekordy i przeciętne z
> POlski i Świata).
> i Jak szybko działa WWW, tak jak na modenie czy szybciej?

Maksymalna prędkość jaką uzyskałem (rekord padł w ten weekend):
13.2kB/s z sunsite.icm.edu.pl (kilkadziesiąt plików od 5kB do 7MB)

Średnio z Polski: 9-11.5kB/s
Średnio ze świata: 6-10kB/s

Wyjątek: ftp Debiana, stamtąd zawsze mam 11kB/s choćby się waliło i paliło.
Wyjątek2: download.microsoft.com, tutaj mam zawsze sporo ponad 8kB/s

--
Ptashek
Na newsy piszący wyłącznie prywatnie