Re: Jak szybkie jest SDI?

Autor: Pawel Puterla (pawelp_at_enigma.put.mielec.pl)
Data: Wed 05 Dec 2001 - 20:19:55 MET

Max <msuryjak_at_interia.pl> napisal(a):
>witam,
>nie chodzi mi o teorię lecz o praktykę,
>zastanawiam się nad zamówieniem SDI
>i chciałem was zapytać jak szybko ściąga się pliki (rekordy i przeciętne z
>POlski i Świata).
>i Jak szybko działa WWW, tak jak na modenie czy szybciej?

Wszystko zalezy od szerokosci i dlugosci geograficznej HiS'a :)
Srednio chyba jakosc uslug jest _BARDZO_ZADOWALAJACA_JAK_NA_TE_CENE
Moge cie jedynie zapewnic, ze u mnie, odkad tspa poprawila wyjscie za
granice transfer z Polki to zazwyczaj 11kb/s, a z zagranicy srednio
10kb/s.
Serio.

Wiecej komentarza chyba nie trzeba.

--