Re: Bezczelnosc Neostrady (dlugie)

Autor: Harry (rybitwa_at_polbox.com)
Data: Tue 04 Dec 2001 - 20:43:57 MET

On Tue, 4 Dec 2001 18:24:43 +0000 (UTC), "Bartosz Porzezinski"
<bloob_at_tygrysek.com> wrote:
>Z moich szacunkow wynika, ze awaryjnosc Neostrady (w Szczecinie, centrala do
>ktorej jestem podlaczony) wynosi w przyblizeniu 2,38% (8 godzin w ciagu 2
>tygodni).

Nic nie zrobisz. Odkąd zaczęło się logowanie (może to tylko zbieznosc
w czasie), zaczely sie przerwy w dzialaniu sieci. Pojaiwja sie nagle
bez zadnej widocznej przyczyny. Moim zdaniem jest to efekt prac ,
ktore sa wykonywane na zywca bez zadnego ostrzegania. Przy probie
onowienia IP zglasza sie czasami niedostepnosc serwera DHCP lub DNS.
Na stronie Neo jest wzmianka , ze moga pojawic sie krotkie przerwy.
Na dzis zapowiedzieli zwis pomiedzy 22 a 23.
:}rybitwa
live&ride