czy tylko dial-up??

Autor: Czapla (czapla_at_tenbit.pl)
Data: Tue 04 Dec 2001 - 10:30:35 MET

Szanowni grupowicze.... ostatnio tepsa "powiekszyla" przepustowosc na swiat
(przez telie). U mnie w dzien ping 1200 w nocy 90-400. Korzystam z ryczaltu
w tpsie z czego wynika ze korzystam z dial-up. Czy Wy, tzn. ci z was ktorzy
korzystaja np. z SDI, neostrady, stalych lacz przez polpak macie podobna
sytuacje??? Pytam dlatego ze mam mozliwosc wykupienia SDI i zastanawiam sie
czy to tylko uzytkownicy dial-up'u maja tak kiepskie wyjscie na swiat.
Dzieki wszystkim za wszelkie informacje

--
Pozdrawiam,
Czapla