Re: najlepsze proxy

Autor: Czapla (czapla_at_tenbit.pl)
Data: Mon 03 Dec 2001 - 19:56:49 MET

    wedlug mnie najlepiej dziala w3cache.icm.edu.pl .

    Tak na marginesie mam pytanie. Wiem ze w przegladarce (np. explorer) ,
wielu programach ftp itd. mozna latwo podac adres serwera proxy i dzieki
temu z niego korzystac. Korzystam z programu Dialer (program do polaczen
voip firmy www.peoplecall.com) . Niestety nie mam w nim mozliwosci
ustawienia proxy. Czy serwery proxy wogule obsluguja tego typu programy? Z
gory dziekuje za info

Pozdrawiam,

Czapla