Re: jak TPSA testowala autoryzacje na 020...

Autor: GoTaR (gotar_at_priv.onet.pl)
Data: Sat 01 Dec 2001 - 18:16:16 MET

leoś <qwerty2001_at_wp.pl> skribis:

> od niedzieli do wtorku mialem (i nie tylko ja) problemy z 0202122 i tym

Ja miałem to w zeszłą sobotę i wczoraj.

> wsiowym "ppp". nie znam sie na tym, ale te "ppp" wpisywalem x razy i za
> kazdym razem mnie rozlaczalo. w sumie stracilem w ciagu tych dni jakies 30
> prob polaczen. czy oznacza to ze stracilem 30 impulsow?

Ja straciłem jakieś 6-8. pppd autoryzował mnie 55-65 sekund, wreszcie
wynegocjował połączenie bez kompresji...

> ble ble ble, no i pozniej okazalo sie ze TPSA testowala costam...

Chyba sobie zareklamuję, bo po takim połączeniu wszystko szło jak krew z
nosa - jakby routing był zestawiony tylko na co 10 sekundę ;/

--
GoTaR <gotar_at_priv0.onet.pl>		USA sux