Re: niecne praktyki open.net.pl, czy nieprawdopodobna pomylka ?

Autor: porzeraczmuzguw (tempnews_at_pilka.net)
Data: Fri 30 Nov 2001 - 15:11:20 MET

Thu, 29 Nov 2001 21:01:08 +0000 (UTC), "adam / konta.pl"
<adam_at_konta.pl> in msg <9u66a0$qvm$1_at_news.tpi.pl> wrote:

>Z nadzieja, ze tylko mnie spotkal taki przypadek pozdrawiam rowniez i Was.

Aż taki to chyba tylko Ciebie, ale...
ostatnio też o jakiejś nieprzyzwocie wczesnej godzinie zapukał do mnie
listonosz.
-Polecony!
-A, to do pewnie dla kogoś z rodziny...
-Nie, dla pana
-Dla mnie?
Zdziwiony podpisałem gdzie trzeba i zaciekawiony obejrzałem kopertę.
Hmmm, liścik od Fiber Net-u. Ciekawe czego oni jeszcze ode mnie chcą?
- mój jedyny kontakt z nimi polegał na roku darmowego (wygranego)
hostingu, po czym wyniosłem się od nich szybciutko (mieli limit
transferu 1GB/ miesiąc o czym wcześniej mnie nie poinformowali i
jeszcze chcieli wyciągnąć dodatkowe $$$ za jego przekroczenie).
Otwieram a tam... fakturka na 80 ileś złotych za utrzymanie domenki
pozmu.net. Ciekawa sprawa, bo akurat u nich nigdy nie rejestrowałem
ani nie "utrzymywałem" żadnej domeny. Wysłałem maila z prośbą o
wyjaśnienie i... do dzisiaj cisza. Zatkało ich? ;)

--
pozdrawia porzeraczmuzguw /Andrzej Węcławski/
--{ http://gry.wp.pl }-- --{ http://pozmu.net }--